ponedeljek, 12. november 2007

White tiger


My favourite animal is a white tiger. I like it because it's a very rare, beautiful and mysterious animal. It's about 3 meters long and it weighs approximately 180-285 kg. They have blue eyes, a pink nose, and creamy white fur covered with chocolate colored stripes. The white tiger is born to a Bengal tiger that has the gene needed for white coloring. This gene in the genetic code, and only turns up naturally about once in every 10,000 births. A pure white tiger has no stripes and are totally white. White tigers are white colored Bengals, they are not albinos and they are not a separate subspecies of tigers. All white tigers are cross eyed, whether it shows or not, because the gene that causes the white coat always causes the optic nerve to be wired to the wrong side of the brain. White tigers are very rarely found in the wild. In about 100 yeas only 12 white tigers have been seen in the wild in India. They are almost extinct and most of the ones living are in captivity, mostly in zoos. White tigers in the wild live to be about 10 to 15 years while tigers in zoos usually live between 16 and 20 years. Because they are solitary animals, they hunt mostly at night. The White Tiger is a good swimmer, but a very poor climber. At the beginning of this century it is estimated that there were 100,000 wild tigers, today the number is less than 8,000. Simply put, tigers are disappearing in the wild. The main threats to tigers are poaching, habitat loss and population fragmentation.

http://www.indiantiger.org/white-tigers/
http://en.wikipedia.org/wiki/White_tiger
http://www.indianchild.com/white_tigers.htm

Photo: http://www.flickr.com/
white tiger, by: jornic

17 komentarjev:

bili pravi ...

amazing animal... I love them...and it's sad there are only few of them in the world yet... but that's our fault-stupid humans...what can you do...

Aljaz pravi ...

Pa dejmo se malo razpisat.. imam prasko, nimam kaj delat res... hudo mi je.. sedim in gledam tukaj sodelavke u naaajjlonkkaahh... drugace.. mas fajn prikolicu, da ti use to napise po ANG, ne se sekirat, nisi edini LOL :) .. pa pisi kej.. ce bos sploh se kdaj pogledu to spletno .. tko ku jaz.. ko bos prebrau me raje poklici :)

Aljaz pravi ...

danes grem na kebab, samo bom parkiru nasproti pr kemometalu, da mi nebo padla meglenka vn aaaaaa... jaz mam pa spojler na kaščiii aaaa... gvišno je gvišno aaaaa....

Aljaz pravi ...

za vikend gremo u kobjo samo zajebani: jaz, muric in custic... in bomo tepli une mickine k bojo hodili mimo aaaaaa.... k mi smo banda SEDEM aaaaaa

Aljaz pravi ...

My favourite animal is a Slauček aaaaaa ... And I have some one aprilia v garaži.. sej bi se furu samo ... je zaribala aaaa... ma čene plastike so ku noove a... ma k bom dau na avto net bom napisu: servisna/potrjena, garažiran, 3× ribljen .. šasija je malo pretoučena aaaa

Aljaz pravi ...

Sej ti zrihtam jaz mehanika.. uleti Bizjak u tuti dol s 6ko in ti bo on poštimu... in ti še zamenja filter zraka in olja aaaaaa ... STANIČ s.p. .. vuuuččkooo bukovica

Aljaz pravi ...

Imam novo gradivo .. BRAZEERS .. doctor advantures .. dohtarji u akciji.. ow ow... sej bi gledu ... samo.. mi ne pusti aaaaaa.....

Aljaz pravi ...

maaaaaa profesor... sej jaz bi plesu ... samoooo .. je šlaaa !!!! jst sm tratnik in sm full hard, ajej, zej mamo rebuluu.. morem prašat če lahko prijem kej slikat aaaaaa.. sej mi ni treba plačat.. mu bom že podru kaku plesalku .. k jst sm hard in sm se sliku zdraven dveh

Aljaz pravi ...

Hello every body!¨Maj nejm is Hercing and I obvladam full eanglish! With my free time I studing in my room ! .. My fevorities word is: whit my fother legs !!! aaaaaaaaaaa

Aljaz pravi ...

ow, ow.. herco, zakaj si žiučn? mooo.. konc tedna grem k terror boysom in se bomo mlatli in zej malo treniram.. mooo ma ti si full hard? .. ja! ... teden pozneje: in herco ku je šlo??? .. ma ja ow.. sej smo se teli fajtat ma pole je pršu en redar do mene, smo ga teli razbit in pol je reku: ma nas bo pršlo šeee !!! in pol smo se usrali in smo spizdli usak po svoje ku miši u luknje !!! aaaaaa

Aljaz pravi ...

ow herco, gremo en điro s skuterji malo? jaz ti in zoki? ... ma ja ow, sej bi šou samo moja mašina mi ne dela aa. sej čene plastike so ku nove, lahko me pa zvežeste za štrik in grem z vami aaaaaaaaaaaa

Aljaz pravi ...

ow, sej jaz bi šou na simobil, samo pole mi teži k bom meu drugo številko in klapa me nebo več poznala aaaaaaa .. raje plačam 10€ več na mesec samo moje 833 je ne zamenjam aaaaaaa

Aljaz pravi ...

owww... zdej morem peljat mašino na servis u bilje. in pole ga peljem še k staniču a.. ma to zato k on ima taku mašincu k da na nulo servis.. in pol se zapeljem še do avto selecta po žig... k jst sm z mehaniki na ti aaaaaaaaaaa

Aljaz pravi ...

oww... zej grem malo do bazare with my bmw in me zanima, če dobim nino vne.. sej pole če me pozdravi ji bom potrobu k me bo ratalo sram in bom spizdu naprej! in pole na vogrščku si bom reku: moooo ku bi ju trombu tole na skalah aaaaaaaaa

Aljaz pravi ...

Herco is a very strong man and big boy .. and he have big dick do kolen !!! White his free time he playing with her cidula !!! Four legs he go to the SV. Wd in up na hribu se sablja.. ma k ga kdo praša on priča samo yes yes !!!!

Aljaz pravi ...

Ako se bilo šta desi... ako ga zaustavi policija... on samo kaže: ja sam štoper aaa Muriiič je vozač yes yes !!!

Aljaz pravi ...

Ne ma sej konc koncu moramo za zakluček povedat naslednje: Herco je fajn fant ima tudi dobre ideje: on bi na sred Bevkovega postavu mašino za kokice in zaposliu dva študenta !!! -> to je lep znak za zaposlitev, sam me zanima kaj bi ono prkazalo na konc leta davčni... ah, to pustimo mami, bi že ona mu znala svetovat!!!